markarbete på ridningen

idag hade vi hoppning på ridningen, gick ganska bra fast jag hade en överladdar bull! fast jag tycker ju bara det är kul. han var inte så pigg att det inte gick att göra någonting, utan man kunde jobba honom och han ville arbeta nedåt och fram. vi hoppade i alla fall bana på kanske 50 cm (markarbete). bull och jag kom emot ett hinder och när det var två galoppsprång kvar tills han skulle hoppa så hoppade han, så det blev värsta florishoppet. åh saknade bebis♥. jag slog i hjälmen/huvudet i bulls nacke så hjälmen åkte ner över ögonen och jag åkte framåt i sadeln. det gick bra och bull fortsatte galoppera med mig på ryggen som fixade min hjälm som satt på trekvarts. sedan fortsatte vi bara banan men det gick kanoners!

Floris som en gång stod på sorf. han var min favorithäst och har lärt mig massor!
saknar dig prutt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0