måndag.


inte hänt ett piss idag. bara gått i vanliga skolan och surat känns det som.

igår vann vi med 4-2 mot heby, riktigt kul! men det var tack vara mig som vi släppte in målen. eftersom hebys spelare var typ asbreda, snabba och antagligen hade mer erfarenhet än mig så var det bara att putta bort mig så var det bara att skjuta i mål. jag spelade då vänster back och det var verkligen inget för mig. ioförsig så har jag spelat vänsterback mycket men jag föredrar att spela mittback eller mitt mitt, annars funkar inget typ. det ända jag lyckades göra bra som vänsterback var en löpning/"jagning". enligt emilia kom jag i kapp och sprang ganska fort, det trodde ni inte om mig vavavava? ;) haha
i andra halvlek fick jag byta till "stötande" mittback med tova och det fick kanoners. emilia och sigge gjorde varsit mål, congrats! fast jag tycker synd om emilia som blev knuffad ut på asfalten bredvid planen och skrapade upp hela armen.

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: ja precis, allt får ta så lång tid det vill. Man kan skynda lite långsamt! :)

2011-04-12 @ 18:29:46
URL: http://bravurguvijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0