a place for my heart


fin tjej det där ja. under om man kan få hennes nummer? ha-ha

gick i skolan idag, lika tungt som vanligt. hatar verkligen måndagar. efter skolan gick jag och jennie och köpte dricka. 3st för 10kr, reklamreklamreklam. haha sen åkte vi buss hem till mig och sen gick jag hem själv. så nu sitter jag här och skriver på underbara deckare. jag SKA bli klar med den ikväll, punkt slut.
sen har jag suttit och planerat för fredag. är ni allergiska mot nånting tjejer? haha, men det blir tacos och massa bakverk av lilla mig. nej nu måste jag skriva klart. pusshej!

eddielover ♥

Kommentarer
Postat av: emilia

ich bin nicht alergisk :D

2010-10-25 @ 20:11:11
Postat av: victoria

i'm not allergisk ! :D

2010-10-25 @ 21:12:38
URL: http://victoriaolivas.blogg.se/
Postat av: signe

jag är inte alérgica :D

2010-10-25 @ 21:22:45
Postat av: signe

jag är inte alérgica :D

2010-10-25 @ 21:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0