var det ett flygplan? nej det var berit som var ute och flög..

vaknade för en timme sen, riktigt skönt att sova ut helt. har inte gjort det på jätte länge.
idag bär det av till stallet, åker väl om ungefär hen halvtimme. ska hinna svänga förbi ica och köpa en macka. orkade inte göra någon egen hemma. haha, lat jag vet. sen hoppas jag felicia är på sorf tills 11 som vi sa, haha. jag ska iaf ha min taizon bebbi, tror felicia pratade om att ha Tami eftersom Grants är halt. så nu har jag tagit med specialborste för man och svans eftersom taizon har typ dreds och vill att han ska få fin "hårsvall". hahah, ska iaf få ut tovorna och allt äckelkiss/bajs ur svansen.
sen tar vi med älskling♥ hem och sen ska farmor färga mitt hår BRUNT! :D
nu ska jag fixa mig, drar sen. puss hejdå!


bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0