vad gör vi? nu kör vi!

glad dag och ledsen dag idag. fick +VG på teknikprovet, 22 poäng alltså. signe och jag är sååå coola för det. men sen dampade man sönder resten av dagen på våra omogna killar i klassen. liksom hålla, är det så jävla kul att rita ett spöke som ser ut som en kondom och sen garva sönder? svaret är nej
tappade nyss hakan som victoria sa liksom. ojojOJ
imorrn ska jag sova hos min gubbeprutt, ska vara med hans gängstagäng. yeah!

nu ska jag öhm, göra något. kolla på engelskan? AA, fast ne.
puss hej leverpastej!

btw, jennie jag tycker om läxläsning med dig men i måndags så var allt bara blääääää så då blev jag bläää. älskar att ha läxläsning med dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0