tisdag

10 månader med underbaraste idag! love you ♥

gick i skolan som vanligt. på hk:n (eller hkk som det egentligen heter) så bakade vi fullkornstekakor. jag och viccis jobbade, och brödet blev aaaas bra! vi är ju pro liksom ;) haha..
sen fick jag sms av jennie där det stod att eddie hade spytt, stackarn. du får krya älskade unge. hoppas för min del att jag INTE blir sjuk! sen efter skolan gick mamma och jag till leksaksaffären för att kolla på kaninöron till mig men jag orkade inte slösa 45 kr på dom så vi stack till ica och handlade allt tills på fredag. nu är det bara en pumpa som fattas, sen är allt klart! när vi kom hem sen så bakade jag underbara cupcakes, fast frostingen blev inte så lyckad. men den duger, i hope.. får väl se hur victorias min blir efter hon tagit en tugga. om det inte är bra, så syns det nog. haha
imorrn är det sovmorgon, tack gode gud. jag behöver verkligen sova ut men om jag känner mig rätt så kommer jag sitta uppe aslänge vid datan. eller så kommer jag ligga i sängen och vara asrädd eftersom mamma sa att min dörr stod öppen på vid gavel inatt när hon gick på toa. och när jag gick och lade mig, sist av alla, så stängde jag dörren HELT. seriöst, jag får kalla kårar :'c
nej, nu ska jag plugga matte. "woho", jag fattar liksom allt! kommer få mvg+ och få bättre betyg än hanna. HAH! förlåt, jag är trött. puss!


Kommentarer
Postat av: victoriav

HAHAHAHHAHA, du ska bara veta hur mycket jag längtar till dom där cupcakesarna! och er så klart....

2010-10-27 @ 07:38:08
URL: http://victoriaolivas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0