no shit?

kvällen/natten/morgonen med victoria, emilia och signe var sååååå jävla bra! längtar redan tillbaka och typ skrattar för mig själv när victoria gjorde sin lila grej. omg, vi nämner inget mer om det, eller hur viccis? haha
men först hittade ingen ut till mitt hus, no shit? haha, sen när dom kom åt vi tacos och garvade sönder somvanligt, och pratade om ALLT. sen gick vi upp på vinden och spelade tjejspelet, riktigt kul. ha-ha. diggar iaf när jag tappade glass och sen emilias min när victoria gjorde sin grej. värsta hånskrattet, nej men haha. sen kollade vi på film, vi vågade inte kolla på skräckisen så kollade på sex and the city 2 ist. tillräckligt läskigt för oss kanske? men vi kollade på the human centepide idag när vi vaknade istället. höll fan på spy! och idag när jag va på toa fick jag äckliga flashbacks från filmen. haha, usch.
men extrem kärlek till kvällen, måste göras om som vi sa bruttor! love you

imorrn drar lilla lantis tjejen emmy till stora stockholm. blir där tills på tisdag, kommer sakna min lilla sötkille. men vi ska väl shoppa, som jag ÄLSKAR! pappa var så snäll att flytta över 2000kr, så nu har jag lite money. höhö, inte bortskämd nej. bara älskad. men iaf, jag kommer kanske inte ha tillgång till data om jag inte tar med min men har ingen anledning till det när min kusin jenny inte har trådlöst internet. men kanske snor hennes data och uppdaterar. om ni vill något kan ni ju faktiskt skicka ett sms eller ringa, haha.
hare gött, älskar er bruttor&eddie ♥ 
xoxo emmy

Kommentarer
Postat av: signe

lovear dig också emmy :D

2010-10-30 @ 23:27:40
Postat av: victoria

hehehaha oooopps (a)

älskar dig också <3

2010-10-31 @ 09:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0