min största första kärlek

skolan dög idag. kemin var kul, och inte kul. emilia och jag satt och skakade och höll för öronen. fett kul ändå. sen hade vi tyska och vi kollar på bruce den allsmäktige, fast dubbat på tyska. åååhhh, varför var det bara jag och michelle som ville se på school of rock?
iaf, sen hade vi slöjd, no comment. sen var det lunch, självklart lägger en viss person så himla fina kommentarer till mig. ha-ha. sen hade vi idrott, skit kul. fast jag lyckades ju halka och landa på rumpan. sen efter idrotten stack jag, sara, anders och marcus och åt på saikon thai takeaway. fyfan så gott, och fyfan så roligt. HITLER I MITTEN, mohhahahhaha. höll på kissa på mig av skratt. herregud, undrar vad dom som jobbade i köket trodde om oss? psykfall? svar: ja

helt onödigt vetande om min dag men fick lust att skriva det! dagen har varit både upp och ner. och älskling, jag älskar dig. du och jag för evigt. jag kämpar, du kämpar, vi kämpar. iloveyou, det vet du min lilla prutt. ♥
oj, klockan är typ halv ett nu. ska kolla på film eller sova. pusssss


Om du var en blomma och jag var en ko, skulle jag äta upp dig, för du är så go! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0