köttköttkött, älgjakt?

har en skrytig pappa brevid mig nu som har skjutit en älgkalv. k tänker ni, men fick lust att skriva det

dagen var ju sådär, har haft ont i huvudet hela dagen. vet inte varför men aja, hoppas det går över. gillar allas reaktioner när dom såg mig, haha. kul när först nån kollar på mig sen tittar dom bort och sen så springer dom typ fram till mig och vrål glor och ba haru färgat håret? men vad trevligt!
eller hur? haha, nej men det blev faktiskt bra. ganska nöjd men tror jag ska lägga in slingor i också!
imorrn ska jag och jennie träffa ceddan och fika. ska bli kul att träffa henne igen, stod och pratade med henne i typ 1 h i somras. sen efter det har jag träning på kostgräset på lärkan. kulkul. ÄLSKLING KAN DU GÅ MED MIG DIT? love u tack! ♥♥♥♥♥♥
nu ska jag försöka göra mera matte. har öppnat boken men inte börjat än. puss!

Kommentarer
Postat av: ida "ceddan" cederblad

det kommer blir great! :)

pössen§

2010-10-11 @ 23:12:02
URL: http://borncrazy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0