känn ingen sorg för mig, sala

jahadå. nu har man packat klart allt, duschat, fixat till sig. mitt hår är gudomligt mjukt och "tjockt", älskar TRESemmé. åt nyss mat så är skapligt mätt nu. mamma och jag drar in till stan vid 2 tiden och plockar upp älskling, sen åker vi till ica och köper sminkborttagning och godis till mig. haha. sen bär det av mot tågstationen och köpa biljett. kommer säkert börja gråta när jag ska säga hejdå till älskling, lipsill? jag vet. kommer sakna honom fett mycket, älskar dig eddie! ♥
nej, nu ska jag spela en sista truddilutt på min gitarr och sen stänga min proppfulla väska. om jag inte uppdaterar under stockholmsresan så skriver jag på tisadag. hare gött, puss!


kärlek till mina kinesögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0