just a smalltown girl

gick i skolan idag som vanligt. hade med mig cupcakes till älskling men victoria blev fööcking angry att hon inte fick så hon ska få imorrn. TVÅ STYCKEN! :o
aja, va med älskling efter skolan. vi gjorde ingenting, eller jo. jag drog runt honom i affärer. sen gick vi och fikade och där träffade vi sara broo med nån kompis. sen stalkade vi dom, mohahha. älskling ba "abooo jaao, fett stalkers vi är!" jag ba "a". haha. sen satt vi och väntade på bussen i typ en halvtimme, skit kul. jag råkade hitta en påse jordnötter i min väska och prutten hittade en chokladkaka i jackan, och vi kunde ju inte bara låta de ligga där? så vi åt dom! yaaay
sen när jag klev av bussen hemma så höll jag på spy. det kom något vitt/brun aktigt ur munnen på mig så jag spottade det på marken och just då åkte en bil förbi så jag råkade ju självklart spotta på bilen. aja, nu sitter jag här och mamma tror jag håller poå bli sjuk, så jag hoppas jag missar idrotten imorrn. haha, missar och missar (a)

nej, nu ska jag spela sims 3 eller fortsätta kolla på remember me. pusssss
älskar dig älskling och jag hoppas du kom ihåg att hälsa från mig till din papi! ♥


going to the dark side

Kommentarer
Postat av: victoria

jag får aldrig damp :( hahahhaha lovee (L)

2010-10-05 @ 20:33:02
URL: http://victoriaolivas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0