jag är en soldat för dig


någon som har lust att åka och shoppa med mig? :o


skolan dög idag. hade huvudvärk hela dagen men orkade inte ta ipren, sparar den som emilia sa. är ganska glad eftersom gerd sa att vi inte har engelska imorrn så provet är på torsdag ist, YAY! och vet ni vad? vi slutar klockan ett då! :D:D:D:D haha
hade läxläsning med vanliga gruppen idag, fyfan. jag tror jag aldrig har skrattat så mycket i hela mitt liv. goshh! jag vill utse robin till världens roligaste person. skön kille alltså! sen hittade jag min tvillingsjäl till sims 3, självaste robin där också. vi satt och pratade om sims hela lektionen, skitkul!
nu ska jag plugga vidare och försöka övertala min vackra pojkvän som jag älskar, att åka och shoppa med mig nån dag. hahhah, kul :) skriver nog mer sen. hejdå readers!

Kommentarer
Postat av: ebbbbssaan

vi måste både shoppa i sova nån dag !! :D

2010-10-19 @ 21:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0