i will follow you into the dark

jahaja, då sitter man här efter man har färgat håret. blev lite mörkare med nästan svarta slingor. blev fint faktiskt!
idag slutade man 12.10, vi är bäst fuck the räst. haha, nejdå. på HK:n bakade vi baguetter. jag jobbade med anders, eller aa snarare med mig själv för anders stod bara bredvid och babblade på. brödet blev asgott och jag blev typ gravid x5 eftersom det var så mättande.
när jag kom hem så var jag duktig och satte mig och plugga. FETT STOLT! så nu kan jag nästan tyskan precis. ska läsa lite innan jag går och lägger mig. sen så sover jag hos älskling imorrn, så bäst för dig att du hjälper mig plugga. ingen film eller så innan jag pluggat. OKEJ? bra! :D love you ♥
nej, nu ska jag sätta på mig pjamas och göra nånting random. haha
over and out. in och ut. hit och dit. hedåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0