i freaking love you!

Dom här 10 månaderna som jag har haft dig i mitt liv. har vart dom bästa månaderna i mitt liv. jag minns första gången vi kysstes. vid liljas. jag sa till dig. kan jag få en puss? då svarade du kaxigt. kanske det. sen kramade jag dig och gav dig en puss. och du pussade mig tillbaks. det värmde mitt hjärta så enormt mycket, älskling. lämna mig aldrig. jag trivs med dig. du är mitt allt. utan dig vore jag Nothing. jag älskar dig emmy larsson, med hela mitt hjärta. jag kan inte leva utan dig. du betyder så jävla mycket för mig. du är mitt allt. och det kommer du alltid vara. får jag lägga till hur vacker du är? Bra tack. du är lika vacker som en sol utan moln. du är vackrare än ordet VACKRAST. min nyckel till hjärtat ligger bredvid ditt hjärtats nyckel. dom är ihop låsta med fetaste låset. älskling. jag älskar dig. mest av allt. när jag såg dig komma till skolan på avslutningen i 7an (när du gick där) så blev jag bländad av den skinande ängel som kom. det var du. jag älskar dig. och det kommer jag alltid göra. we belong together. just you and me. forever. grattis till oss

jag började stor gråta när jag läste det här. mer underbar pojkvän får man leta efter. jag vet inte ens hur jag ska svara eftersom det inte går att klå det svaret. jag kan bara säga: jag älskar dig älskling, vi för evigt. du är mitt allt! ♥


min spännis, haha. I LOVE YOU! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0