hos dig är jag underbar

har inte orkat blogga under helgen för jag har haft fullt upp med att pussa på älskling.

idag har det vara blä. jag varit hungrig. jag varit kissnödig. hemskt. fick damp på tomas, pratade, och somnade nästan på bussen. blääää.
när jag kom hem så bakade jag cupcakes. fett goda, tar med två stycken till skolan imorrn. iaf så tog mamma bilder på dom och ba "nu kan du lägga upp alla dom här bilderna på bloggen, dom är jätte fina" och jag ba "mamma.. dom är suddiga, plus det där är min hand, inte en cupcake.." egd, dom blev iaf goda. som kom jennie, jonte, miranda och lena över. dom kollade på babis kläder, jätte mysiga.
nu ska jag sova, imorrn ska jag ha feta stor tröja på mig och leggings som är sönder. härligt!
nej, godnatt hörru!

älskarminpojk ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0