'cus i'm broken

nyss duschat och kommit hem från ridningen. härligt säger jag bara. hade min lilla bebis taizon, hel mysig var han idag. fast han bet mig nästan i stjärten. sen när vi red var han pigg och det gick as bra att gå från skritt över till galopp. jag känner att mina galoppfattningar blivit bättre. YAAAAY!
nu ska jag inte tråka ut er med häst saker, vet att emilia signe och viccan hatar't ;)
gick i skolan till halv 4, usch. jag hatar verkligen torsdagar, bleeeeh. på bilden blev jag helt sär och ville bara gosa upp mig i pers stol. btw, han var fett taskig mot mig. jag målade ett träd med en gunga där det satt en tjej med långt hår och tittade i marken. jag blev as stolt, och per ba "den var okej, lägg den där borta". och han sa anders sak var spännande, och det såg man inte ens vad det var. HALLÅ?
nej, plugga kemi nu. så jävla kul!
aja, puss! ♥ lovemyboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0