can you get it up?

sluta tidigt idag. dagen har sugit helt från och med att jag satt på bussen och kom på att jag glömt min nyckel till skåpet hemma. så jag var tvungen att knippsa det när jag kom till skolan, höll på börja gråta. mitt älskade lås som jag haft hela 7an och typ en liten bit av 8an. hade tänkt haft det ändå tills vi slutar 9an. åååhh :(
aja, nu ska jag gå ner och göra morotskaka. skriver säkert sen eftersom det är fredag och jag aldrig hittar på nånting då. puss!

btw, idag är det sista dagen jag är blondin. :o


glasögen har vi sett förut, fast potatisen är borta. ojdå, kossan sprang

Kommentarer
Postat av: signe

fett hett med brunt emmu :D

2010-10-09 @ 10:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0