call on meeeeee, call on me!

var nyss upp till avesta och köpte cheezeballs och fanta. jag gör nästan vad som helst för mat. haha, jag köpte till och med en chokladkaka till papi. när jag gick in på preem så glodde de tre personerna som var där inne ganska mycket på mig, men det är inte så konstigt. hade mjukis, en fleece tröja med tiger på, min jacka och foppa tofflor. fint liksom, och på det hade jag knut på huvudet också. haha
idag har mamma och jag flyttat kaninerna in i ladugården. vi tyckte att det var för kallt för som att bo ute eftersom deras bur står så att vinden blåser rätt in i buren. sen har jag typ skrivit 3 meningar på deckaren. har inter ens kommit till helften och den ska vara klar imorrn. kul? NEJ
imorrn drar jag till min plutt älskling och sover där. fast innan jag ska dit så ska jag städa på vinden där jag, emilia, signe och victoria ska sova på fredag. hoppas på en lyckad kväll dåra!

nej, nu ska jag titta på film. puss, love my boy ♥


Kommentarer
Postat av: victoria

klart som fan det kommer bli lyckat! <3

2010-10-23 @ 23:04:48
URL: http://victoriaolivas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0