a drop in the ocean

skola idag som vanligt. gav som sagt 2 cupcakes till victoria idag, tror jag aldrig sett någon bli så glad för bakverk. haha, dom försvann på typ 3 sekunder. på idrotten så hade vi ju såklart inte bad. (tack och lov) så förlåt signe, både för att jag säger fel och babblar för mycket med min stora trut. men vi var med på idrotten ändå för vi hade trampets och skulle göra volt. gick galant, as stolt!
sen satt victoria och jag och pratade aaaaaas länge efter skolan. bara älskar den ungen. vi pratade om allt mellan snoppvarelser till halloweenparty. längtar tills vi ska ha våran halloween kväll med ben&jerrys och massa skräckisar. plus, vi ska sova på vinden och där spökar det. OOOOOH!

nej, nu ska jag sova. har bråkat för mycket och är pisst off för en till sak nu. TACK ÄLSKLING!
puss hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: victoria

hahhaha, asgott juuu (aaa)

2010-10-07 @ 09:57:09
URL: http://victoriaolivas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0