woops?

har varit med eddie dom senaste dagarna så har inte bloggat nånting, sorryyy

hade iaf skiiiiiit kul i stockholm. vi gjorde inte så mycket förutom att gå på stan eller var hemma och chilla. jag shoppade lite, tänkte ta bilder på alla saker jag köpte i tisdags men orkade inte. men jag köpte:
• svarta uggs, eurosko
• jeggings, h&m
• två hoodtröjor, bikbok
• stickad tröja med motiv, h&m
• täckstift, kicks
• svart halsduk, ginatricot
• t-shirt med motiv, h&m

har typ 800kr kvar så hade tänkt åka och shoppa med viccis imorrn, men hon hade inga pengar så det sket sig. får bli en annan gång, eller hur? imorrn ska jag in till stan tidigt, "woho". nån som vill va kanske? jag ska iaf ner på stan och köpa SB12 för jag luktar fan i munnen, luktar typ gammal kossa.. yuck! men smsa om ni vill träffas, är i stan runt 9?

nu ska jag göra popcorn och göra en fin bild på taizon och mig, puss!


uggsen, love to them! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0