the bitch&the bitch

härlig dag idag förutom att jag gick upp typ klockan 7? fifään säger jag bara, men gjorde det för mormor och viccis skull! jag var med victoria på stan där vi gick runt som retards, no shit? vi gick i prensip varje affär, fikade i tvåtusen år och gick i lite flera affärer. jag köpte trosor, strumpor, puder och nagellacksborttaging. nörd där ja! victoria köpte typ hårnålar i think, cool tjej det där ja! den bruttan lyckades även spruta parfym i ansiktet, HAHA. asg! men vi har iaf bestämt att vi ska åka shoppa nån dag efter den 20e eftersom vi får barnbidraget då. åker nog till västerås, troligtvis tåg.
nu ska jag fortsätta sura lite, kul? ja, kbry. sen blir det idol, och olle ska sjunga free fallin'. YAAAY!
men hare gött, kysss!


rösta? ja tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0