så var det ju rubrik också..!

pratade nyss med pappa i telefonen. han är så cool att han ska flytta 300kr till mitt kort bara sådär, från ryssland. men nu är det ju så att pengarna inte ska gå till mig utan till min älskade mamma som fyller år på måndag. jag ska köpa en "världens bästa mamma" t-shirt till henne och massa ansikts masker osv. kom gärna med förslag! ska nog skippa lunchen imorrn för att fixa det, eller om jag skyndar mig somfan efter skolan innan hon kommer. haha, smart va?

idag har jag hunnit med massa saker i skolan:
- få mitt fuckyou-finger sönderskjutit
- gråtit
- fått damp på so:n
- dampat på marcus (ovanlig?)
- varit k00l

på bussen har jag:
- sett patrik trycka på barnvagns knappen
- se han springa av bussen, visste inte att man kunde se någon ta sig av bussen så fort
- druckit fanta för 4kr
- varit k00lig4st

men nu blir det leta efter saker till mamma på da interneeetiii, ciaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0