ryggskott nästa!

NUUUU har jag äntligen städat klart. började klockan tio idag och slutade runt fem, helt sjukt att det tog hela dagen. men jag gjorde ju typ 48 andra saker samtidigt, duktig cheeey! nu har jag skit ont i ryggen och jag är hungrig. tur att mamma står och gör mat. min garderob är sjuuukt stor just nu, bara kläder där inne och inte nå jävla kartonger. så nu ska jag köpa skoställ att lägga in där. blir kanske en sväng till ikea eller nåt. får väl leta när viccan och jag ska till västerås i slutet av månaden. ska nog köpa julklappar då också, höhö

ikväll ska jag bara sega och tjocka, äta upp min b&j som jag köpte för en vecka sen. kanske nörda sims i ett par timmar också. fan vad kul, ska nog göra det haha!
imorrn skulle jennie och jag ha varit men hon kunde inte eftersom hon skulle sälja kakor med scouterna tror jag, så jag kommer typ sega hemma och ladda för skolan. kommer bli kul och inte kul. saknar ju särklassen trotts allt!




söt cheeeeey där! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0