..of holly. FALALALALLALALAAAA

sitter och sjunger till julmusik, eller sjunger och sjunger. snarare skrik, iaf när deck the halls of boughs of holly kommer till falalalalaaaaa delen. haha!

hur som helst, nyss satt jag på toan och läste i min biologibok. hur cool är inte jag? liksom när man ändå ska göra sina "behov" så kan man ju plugga på en gång! så himla smart tycker jag :D
idag sög dagen. tack victoria, älskar dig. men en sak var bra, eller två för att vara exakt. den första är att jag skrev alla glosor på engelskan, gerd blev glad och jag blev fett stolt. den andra saken är att jag smockade till marcus och fick världens asgarv efterdet. det var inte meningen att slå/bitchclapa honom, han blev bara lite närgången. hahahhahahahhaha

nu ska jag göra fläskdoris och bob kött på sims. fläskdoris ska vara matbiträde på något random ställe och bob kött klädvikare på ett spa. tummen upp där va? (y)
hörs sen dåra, puuuussss!


Kommentarer
Postat av: fläskdoris

det är mitt drömjobb<3

2010-11-16 @ 19:10:28
URL: http://erydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0