noeva estocolmo

vi gillar min stavning!

hej alla readers, om jag har några? typ signe, emilia, viccan, eddie..
iaf, just nu sitter jag hemma hos min kusin ida, hennes unge linnea och min faster annika. jag och min kusin jenny sov där inatt och idag drar vi in till city och shoppar, jao! haha, har ju 2000 på kortet så det är bara shoppa loss. ska kolla på jeans, tröjor och kanske skor. uggs? just nu står jenny och färgar håret på ida, så jag sitter här vid datan och nördar. om jag inte sitter här så sitter jag vid älskling ipod och spelar, NÖÖÖRD. börjar bli spelberoende... no shit? haha!

nej, men skulle man kanske ta och fixa sig och sen gitta? jo. men kanske skriver sen, annars skriver jag när jag kommer hem imorrn. jag älskar dig älskling, saknar dig somfan!
hare gött, puss!
xoxo emmy

Kommentarer
Postat av: victoria

ah fan, hela tiden! det är jättedrygt!

hahahha :D

2010-11-03 @ 09:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0