min ängel förevigt, jag älskar dig

ny header nu! orkade inte med min förra, tyckte den var tråkig
idag har jag i stort sett spelat sims hela dagen, tröttnade tillslut på det. men jag har slagit in doppresenten och diskat lite disk. duktig cheeey, haha. fast jag skulle behöva plugga men jag oooorkar inte (a)
imorrn är det skola, har absolut ingen lust med det. vill ha helg och lov nu, på en gång! men så är det inte. det är ju typ drygt 5 veckor kvar, "woho". men jag ska iaf sova hos älskling imorrn, har längtat efter att snuffsa honom i nacken och driva honom till vansinne som bara jag kan. haha, det kallas kärlek om ni undrar! sen har jag och victoria bestämmt att vi ska åka och shoppa den 26e tror jag, eller hur var det? jag fattade iaf att jag skulle betala två biljetter med kort och sen få cashhh av henne. we like that i like that she like (?) haha, våran humor alltså, kärlek ♥
nej, nu ska jag ta mig i kragen och packa åtminstånde
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0