i'm only human

dagen sög, hade feber exakt hela tiden. svettades och frös om vart annat, och marcus sa att jag var röd som en tomat. om jag är såhär imorrn tänker jag va hemma. punkt slut. PLUS att det har snöat och det snöar, uuuusch! hatar verkligen snö, önskar jag vore en björn som gick i ide..
när jag och jennie skulle ta bussen hem idag så låg det tydligen en lastbil tvärs över vägen vid forneby så jag orkade inte krångla med bussar så jag åkte hem till jennie. fick smaka på tårta där, aldrig fel det. sen åkte jag hem och åt och nu sitter jag här. ska hoppa in i duschen och sen blir det plugga. fyfan för skolan!

vad har hänt? ingenting är sig likt


trött tjej med sin studentmössa från 6an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0