down on me

tror helt seriöst att robert tycker jag är pain in the ass. igår på idrotten så försökte han peppa mig men jag var lika negativ som vanligt, stackarN. han verkar inte veta till mitt handikapp?
idag var det träning och jag märker att jag har sääääämst kondition.se! hade iaf kul, även fast jag hade feber som vanligt. efter det drog jag, mamma och mormor ner på stan. jag köpte en "världens bästa pappa" till pappa i farsdag present. han fick den idag även fast det är farsdag imorrn, han blev tårögd. hihi, papi ♥
nu blir det sims hela natten lång! seee ya

btw, när blir det LaN cheeeyer? :D :D :D :D


Kommentarer
Postat av: emilia

så snart som möjligt! ;d

2010-11-13 @ 21:18:54
URL: http://erydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0