you've never liked me

lyckad dag i västerås idag!
men guuuud så trött i benen man blev, kunde knappt gå till bilen när vi skulle hem. sen blev jag väldigt förvånad över att jennies kille (min syssling) jonte väntade på oss i affärerna hela tiden, utan att knappt gnälla. det är vad jag kallar man!
och vet ni vad jag alltid lyckas göra på reor(?)
jo, när det är tex mellandagsrea så lyckas jag ALLTID att köpa det som INTE är på rea. haha, typiskt mig!


tröja från h&m - 149kr

boyfriend jeans skjorta från h&m - 199kr

köpte också svarta tråkiga leggings från ginatricot - 99kr tror jag.
kollade även på chinos men hittade inga bra, får kolla på det en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0