vadå prov imorrn?

varning för trött flicka som skriver ett inlägg!
hatar att man har matte prov imorrn, kommer gå jäääääääääääääätte bra. kommer frå mvg+++++. helt klart!
har iaf pluggat idag INNAN jag satte mig vid datan, riktigt stolt därvaa.
idag fyller arvid och pappa år, grattis till dom! hoppas ni får en bra dag, även fast båda är utanför sverige. ena är i ryssland och andra i avesta. haha, nu var jag lite rolig vavavva?
arvid tog körkort idag också, riktigt duktigt bruur! han ska skjusa mig till ridningen imorrn, soft.
nu ska jag sluta dryga, godnatt!

och emilia, taskigt att inte bjuda mig på fettsnåla ostbågar! </3

Kommentarer
Postat av: fleshdåris

men kom då :D

2010-12-09 @ 09:01:50
URL: http://erydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0