svar på frågestund!

elinbenneborg:
vilket är det bästa och sämsta ämnet i skolan ?
( skol/plugg nörd du vet... )

svar: bästa ämnet i skolan är hemkunskap eftersom jag har ett stort intresse i bakning. vill nämligen bli bagare när jag blir stor. sämsta är nog matematik eftersom jag inte förstår ett skvatt av det!


anonymus:

Vad tycker du om 8i?

svar: 8i är den sjukaste, underbaraste, coolaste klassen jag vet. visserligen är det värsta PH klassen men jag trivs så himla bra! vissa personer är som en extra familj till mig. sorgligt när vi skiljs i 9an :(


Jennie:

Kan vi sitta på bussen hem idag? (a) <3

svar: idag, näää! men vi satt ju den dagen du frågade :)<3


victoria:

varför är du så elak mot mig? / anonym

svar: det kallas syskonkärlek


fläskdoris/emilia:

hahah nu tänker jag va lite småtråkig och fråga vilka bloggar du följer ;d<3

svar: jag följer inga stora bloggar som kissies eller paows typ. men jag följer mina vänners bloggar, t.ex. som är länkade på min blogg! :)<3


annie:

har du haft sex?

svar: jag föredrar att säga älska




hoppas ni är nöjda med svaren!
xoxo emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0