praktikaAAAAAaaant

kom på att jag fått ett brev av skolan angående om praoplats, och då började jag undra vart jag skulle praoa. jag vill ju bli bagare men det finns liksom inga bra fik längre. så då kom jag på det som jennie och alina gjorde i 8:an, dom praoade på ica!
så nu undrar jag om det är någon av mina kompisar som vill praoa med mig där?
men om sigen, victoria och emilia redan har hittat plats så undrar jag om jag får vara med er, om man får? vill liksom inte vara typ ica-jerry för mig själv. och vet ni vad det bästa är? (inte leksaker från BR) jo , det är att man får ha en personaltröja på sig där det står praktikant på. HAHA

nu ska jag baka cupcakes, chiiiing!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är värt att prao på ica! För man får ju en hel kasse med gott sista dagen :D<3

2011-01-03 @ 12:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0