one day left

sitter i mitt iskalla rum och fryser. har fått på mig halva pjamasen men fastnade på bloglovin.
sen har jag hunnit med att måla mina naglar, tyvärr hittade jag ingen röd färg (julklapp till mig?) så det fick bli "päronfärg" som jag brukar säga. hahahaaaaaa, är även grymt trött?
åkte hem med jennie efter skolan. vi bakade rocky road och ischoklad. sen åt vi hennes underbara currykyckling gryta, feta gott! sen så hade vi tänkt att vi skulle spela GuitarHero men det vägrade ladda klart så vi körde på singstar istället. klarade en ton som var skeeeta lång på ett andetag nästan. STOLT
nu ska jag beundra min väska med alla paket i. ska släpa med dom till skolan och leka jultomte med min tomteluva som är lika lång som mig. nice va? :D

HOUSE NU, OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0