eddie vikander ♥

herregud, snart har vi varit tillsammans i ett år. känns verkligen inte som det, tiden har gått så himla fort. och de gör det alltid när man är med dig.
jag älskar dig med varenda liten del i min kropp och själ. vill att det alltid ska vara vi, och det hoppas jag även du tycker.
varje gång jag är sur på dig, så får du mig alltid att skratta. det är liksom omöjligt att inte göra det när du ler mot en. och varje gång vi är så går tiden så fort, någon timme tar liksom bara några sekunder.
och alla minnen vi har, guuud vad jag älskar dom. speciellt den gången när vi tog med filtar i min väska och gick ut på åkern bakom ditt hus och tittade på solnedgången. det var jätte kallt men båda envisades om att ligga kvar.
och sen den gången i midsomras när vi gick ut mitt i natten och hoppade runt på containerna och lekte ninjas eller något sånt. och sen gick vi till parken och tävlade om vem som kunde hoppa längst med fart från gungan. finns så himla mycket minnen med dig, det går inte att räkna upp alla. då skulle de ta tok på för lång tid!
eddie, du är inte bara min älskling (och prutt, även fast du inte vill bli kallad de), utan du är även en bästa vän för mig. kommer ihåg när vi gick ner på stan i somras och du gick med händerna i fickorna och tittade upp mot himlen och sa "du, jag älskar dig. inte bara som flickvän utan också som bästa kompis". jag blev så himla glad av det, för det stämmer att vi  är som bästa kompisar. vi bråkar men blir sams igen, och tur är det för jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig i mitt liv.
ville bara säga att jag älskar dig, för det gör jag verkligen. till och med så att det gör ont, men på ett bra sätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0