den gick av.. öh?

fick en polkagriskroksaknivet av miranda i julklapp. den gick av, så jag sa det till mamma och hon ba öh.. va?
haha, klockrent. men nu ska jag komma till hela poängen med detta inlägg.
imorrn ska jag gå upp tidigt och ta bussen in till stan och träffa världens störta cs nörd. blir där länge och ska vänta på arvid, han slutar vid 4. sen köpa julklapp till mamma, med arvids pengar >:) mohahahah

men jag vill också säga tack till mina älskade vänner. fick glädjetårar när jag öppnade julklapparna. (ni skulle ha sett mig hur jag frenetiskt bokstavligen köttade upp paketen)
jag älskar er, signe emilia victoria och jennie. är så himla glad att jag har er! förlåt att jag beter mig som ett arsel ibland osv, det är inte meningen att det ska gå ut över er. men jag älskar er, även fast inte vi direkt är friska i huvudet. men det kanske ni visste redan? (a) haha, känner hur victoria skakar på huvudet och ba emmmyyyyy.....!!!
bästavänner, jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: victoria

hahahahah, helt rätt! :') love you<3

2010-12-23 @ 11:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0