dagens fail

hemma hos älskling just nu, duschade nyss och då hände dagens fail.
eddie satt vid datan och jag stod i duschen, jag hade klätt av mig kläderna inne i badrummet. så när jag var klar var det eddies tur och han rushar in, och självklart så springer han in så jag trampar på mina trosor. så dom är dyngsura nu, kul va? och då tänker ni "sitter hon näck?", neeeej det gör jag inte utan jag sitter i ett par svart/vita KALSONGER. jag upprepar - KALSONGER. säger bara att det INTE är skönt. haha. sen så har jag carltons mjukisbyxor till råga, de ända jag hittade. för det är ju inte direkt skönt att ha kalsonger under tighta jeans.

de va min dagens fail, så nu sitter jag och väntar i hopp om att mina trosor ska torka på det fingervarma elementet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0