baby i just wanna dance

idag har jag spelat cup med världens underbaraste lag. tyckte vi kämpade på riktigt hårt! men under matchen fick jag som något slags blodtrycksfall, eller inte blodtrycksfall men fick en isande känsla i kroppen. sen började det dunka i huvudet, inte så kul. så när jag kom hem så slog det stopp i näsan och jag fick feber. hoppade ner i duschen i hopp om att täppan skulle försvinna.
vet inte riktigt om jag kommer till skolan imorrn, är väldigt hängig. men vet ni vad? om jag är sjuk imorrn så blir det den 3 gången jag är hemma&sjuk från skolan. coolt va? i 6an var jag alltid borta, typ 2 dagar i veckan. hatade allt då så skolkade mycket. alltså jag låtsades vara sjuk, haha!

nu ska jag plugga lite engelska i hopp om att jag kan det. puss!


jag köttar, okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0