min karriär som städerska

japp, ni läste rätt. har städat mitt fu.. rum, eller min hylla typ.
hur kan man ha så mycket skit och damm på en liten fläck? herregud. aja, snart ska nog mamma och jag upp till stallet och STÄDA där också. ÅÅÅHH!

imorgon ska jag klippa mig, vill inte men ändå så vill jag. ujujuj.. kommer inte klippa nå mycket för vill ju spara ut till långt.
sen på torsdag ska min far, min mor, jag och kanske min bror åka och shoppa. najs! behöver nya kläder till skolan och skor och ja. mamma betalar (a)

men nu ska jag fortsätta städa, så atte.. ha de gött.

puss!

jag älskar dig eddie min älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Syster (a) <3

Tant Emmy goes städerska ;)



Fusk att din mamma pröjsar ! ;o hehe :) <



<3333

2010-08-11 @ 11:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0